Sunday, March 4, 2012

PARALLAX ART FAIR, LONDON



PARALLAX ART FAIR
London

PARALLAX ART FAIR
exhibition october 2011
ROYAL OPERA ARCADE
Pall Mall, London

ROYAL OPERA ARCADE
shops, cafés

PARALLAX ART FAIR
oct. 2011

Art is everywhere!
Knightsbridge, London

Pub in Knightsbridge, London

V & A Museum, London

Notting Hill on Market Day

Parallax ART FAIR, London
October, 2011

The exhibition takes place every year and curator is Dr. Chris Barlow. He had seen my website and invited me to participate. You can apply for participation and there are always many candidates. http://www.barlowfinedrawings.com/fair.html

I did not know the show and researched before the decision, but it was a great experience. There are always many nationalities and really exciting work.

We had a wonderful time in London - my daughter and I visited our favorite places, including V & A Museum with many exhibitions - Art Deco, Contemporary etc .




PARALLAX ART FAIR, London
October, 2011

Udstillingen finder sted hvert år og kurator er Dr. Chris Barlow. Han havde set mine billeder på nettet og indbød mig til at deltage. Man kan også selv ansøge om deltagelse og der er altid mange ansøgere. http://www.barlowfinedrawings.com/fair.html

Jeg kendte ikke udstillingen og fik travlt med research før beslutningen, men det blev en stor oplevelse. Der er altid mange nationaliteter og virkeligt spændende værker, så jeg syntes, jeg var kommet i fint selskab.

Det blev en dejlig tid i London, hvor min datter og jeg genså vores yndlingssteder, bl.a. V.&A Museum med mange skiftende udstillinger, bl.a. ART DECÓ, nye og gamle mestre, som jeg interesserer mig meget for.





No comments:

Post a Comment