Friday, March 30, 2012

COPENHAGEN




Erik K. Christensen, danish painter, is one of my favorites.


His cityscapes from Copenhagen radiate nostalgia and understanding for life in the densily populated streets of Copenhagen. 
It is reminding me of vacations with my grandmother during the 50 – 60ies and Erik K. Christensen paints with great skill the atmosphere of yesterday. 
Enjoy his other paintings on 
http://www.ekc-kunstmaler.dk






Erik K. Christensen er én af mine favoritkunstnere.


Hans motiv er ofte gadebilleder fra København, der udstråler nostalgi og god forståelse for livet i de tætbefolkede gader. Malerierne rammer den stemning, jeg kan huske fra mine ferieophold hos min bedstemor i København i 50 -60´erne. Det er virkelig en kunst at ramme en stemning og det mestrer Erik K.Christensen. Derfor synes jeg, I andre også skal have fornøjelse af at se Eriks malerier.
Kig selv på http://www.ekc-kunstmaler.dk




Erik K. Christensen

Erik K.



Erik K. Christensen (from Tivoli, Copenhagen)

Erik K. Christensen

No comments:

Post a Comment